Případné reklamace vyřídíme k vaší spokojenosti individuální dohodou s vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně ohlásit písemnou formou.
Zboží poškozené přepravou PPL nebo ČP:
Je nutné reklamovat ihned po doručení u přepravce, kdy byla zásilka doručena a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
- vady vzniklé běžným používáním
- nesprávným použitím výrobku
- nesprávným skladováním
- mechanickým poškozením
Postup při reklamaci:
- informujte nás o reklamaci písemně e-mailem na adresu sanstel@sanstel.cz nebo telefonicky +420 606 313 651 nebo +420775 254 148
- reklamovaný výrobek musí být čistý a v originálním balení, ve kterém bylo zboží prodáno
- zboží zašlete jako doporučený balík na adresu uvedenou v kontaktech
- do zásilky uveďte důvod reklamace
– stručný popis závady a vaši adresu
- nezasílejte zboží na dobírku, jinak nebude zásilka přijata!!
- zboží odešlete na adresu: SanStel Design s.r.o., Na Výsluní 1727, 73911 Frýdlant nad Ostravicí.
Prodávající se zavazuje informovat kupujícího do 5 pracovních dnů od obdržení reklamace o oprávněnosti reklamace a o dalším postupu vyřízení. Maximální lhůta pro přezkoumání reklamace a zaslání písemného vyjádření kupujícímu je 30 kalendářních dní od obdržení písemné reklamace. V případě, že reklamace je oprávněná, bude prodávající kupujícího informovat a prodávající má právo podle své volby nahradit zásilku novou zásilkou za nezměněných podmínek, nebo poskytnout finanční náhradu do výše kupní ceny reklamovaného zboží.