+
Menu

REKLAMACE A ZÁRUKA:

Případné reklamace vyřídíme k vaší spokojenosti individuální dohodou s vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně ohlásit písemnou formou.

Zboží poškozené přepravou PPL nebo ČP: 

Je nutné reklamovat ihned po doručení u přepravce, kdy byla zásilka doručena a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

- vady vzniklé běžným používáním 

- nesprávným použitím výrobku 

- nesprávným skladováním

- mechanickým poškozením


Postup při reklamaci:

- informujte nás o reklamaci písemně e-mailem na adresu sanstel@sanstel.cz nebo telefonicky +420 606 313 651 nebo +420775 254 148

- reklamovaný výrobek musí být čistý a v originálním balení, ve kterém bylo zboží prodáno

- zboží zašlete jako doporučený balík na adresu uvedenou v kontaktech

- do zásilky uveďte důvod reklamace

– stručný popis závady a vaši adresu

-  nezasílejte zboží na dobírku, jinak nebude zásilka přijata!!

- zboží odešlete na adresu: SanStel Design s.r.o., Na Výsluní 1727, 73911 Frýdlant nad Ostravicí.

Prodávající se zavazuje informovat kupujícího do 5 pracovních dnů od obdržení reklamace o oprávněnosti reklamace a o dalším postupu vyřízení. Maximální lhůta pro přezkoumání reklamace a zaslání písemného vyjádření kupujícímu je 30 kalendářních dní od obdržení písemné reklamace. V případě, že reklamace je oprávněná, bude prodávající kupujícího informovat a prodávající má právo podle své volby nahradit zásilku novou zásilkou za nezměněných podmínek, nebo poskytnout finanční náhradu do výše kupní ceny reklamovaného zboží.


Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu při platbě v hotovosti účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku do 48 hodin.